1 Eylül 2009 Salı

kayıtoldumolum


Resmen bir PAÜ öğrencisiyim artıkın.
Mutlu muyum?
Tabiki evet.
Hem de delü gibi.
Mutluyuz da bu işin bi numarası yok aslında.Kendimi yormadan kazanmış olmanın haksız gururunu yaşamam.Niye yaşiyim?Ayıp.
Derdim hep.
Ama dün bölüm arkadaşlarımla (!) tanışınca herşey değişti valla.
Ulan tercih yapsam ODTÜ İşletmeyi bile zorlardım herhalde.
Öyle tipler var sanırsın Boğaziçi İngilizce TIP kazanmış.
Ne abartıyosun arkadaşım altı üstü Arkeoloji kazandın.
Ha hakettin mi?Tartışılır.
Kimsenin çözemediği bir yerleştirilme durumu var bu yıl.Ee şans işte.
Bize de güldü mü ne?..
Güldüü...
Ders kaydımı da tamamladım.
Ha bide bölüm başkanımız okulun rektörüymüş.
Seni neden mi ilgilendiriyor?
Bu yazıyı okudun da ondan.
Ivırıylan zıvırıylan bir bilogun daha sonuna geldik.
Sizi seviyorum.
Ve birisini çok fena kıskanıyorum.
Benden çekeceği var.
Ama ölürüm ona ölürüm şşt zilli.
dımdıdım 
Bu şarkı nerden çıktı ki?
Saşırdım.
Manyaksın ben yaa.

*
şöyle bir baktım da iyi saçmalamışım.
e hadi gorüşürük.

*
saçmaladım
saçmaladın
saçmaladı

7 yorum:

  1. Hayırlı olsun kardeşim benim, Allah sonunu görmeyi nasip etsin xD xD


    Hea bu arada bir şey diyeyim, Boğaziçi'nde tıp yok xD

    YanıtlaSil
  2. Salladı ben zaten. xD
    Teşekkürler ablacım.

    *

    Teşekkür ettim Lekri. (:

    YanıtlaSil
  3. Bu arada orada ne kadar çok bana göre tuhaf olan cümleler kurmuşum, Allah sonunu görmeyi nasip etsin filan xD
    Ahh, doğru yolu buldum sanırım xD

    YanıtlaSil
  4. Allahüteala'nın izniylen inşallah hayırlısıyla herşeyi atlatacağğım ablacım.

    ;)

    YanıtlaSil
  5. Kimi kıskanıyorsun leen xD

    YanıtlaSil