11 Eylül 2009 Cuma

alışverişzamanı

evet yanlış duymadın milyon yıl sonra alışverişe çıkmaya karar verdim.
ne kaa enteresan değ mi?
bir yerden başlamak lazım sanki.Üniversiteye mi gidiyorum ne...
tişört falan almayı düşünüyordum da havalar birden soğuyunca doğrudan sonbahar-kış için bir şeyler alsam iyi olacak diye düşündüm.-Bak baak-
[Devamını okumak için devamı>> yazan yere şeet.
Yeni bir uygulama :P en azından uyuzun yeri için xD ]


Dün akşam saat 20.40'tan beri sadece güllaç yiyorum.Evet sapıttım.Çok hafif ama.
Bittiğinde zaten yiyemeyeceğime göre en iyisi bitirmek.Yanlış anlama tek niyetim güllaç yiyememek.
Ha bu arada çok mutluyum.Nedeni yok.Ama içim rahat.Onu bil yeter.
Canım edebiyat çekti."Anti-şiir ben"i şiir okurken görmeyi özledim.Ah kendime kitap alacağım.
Önerilerini de yaz aşağıya.Aklımda bir kaç isim bulunsun.Kendimi seviyorum.Herşeyi seviyorum.
Gerçeek. 0.0
Sayfa atlama şeysini kullanmaya başladım.Butonu yeni görmemden kaynaklı tamamen.Önceki bloglarımda kullandım sürekli ama blogspot maceramda eksiklerim olduğu kaçınılmaz.
Evet artık mantıklı cümleler kuruyorum.Aklım başımda mı ne...
Bide zamanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anladım.Nasıl mı?12gün sonra sadece 12 gün sonra hayatımın geri kalan 4 yılını geçireceğim bir yere gideceğim.14günde bir gelecek olmam bir şey değiştirmeyecek emin ol.Her akşam saat 5'te bitecek olan ders yaşamım yerini uykuya bırakmayacak herhalde.Denizli beni bekliyor sanırım.Yutmak için.
Bir söz hatırladım.Lisedeki pisluklardan birine ait :)
 çok özledim ve bu sözü tüm kahvaltımızı bölüştüğümüz
 18'lik devlere ithafen yazıyorum:

Şemsiye girmez.
Giren şemsiye açılmaz.
Açılan şemsiye çıkmaz.

inanmazsan dene... ;)

6 yorum:

  1. inandım. O.O sdfghjk.
    ben Yılmaz Odabaşı'nı çok severim lan.
    Ama kitabın adını unuttum, o ayrı. :D

    YanıtlaSil
  2. ahaha adamın milyon tane kitabı vardır en abuk olanını da ben alır okumaya kalkarım.. :D

    -bana göre abuk yanlış olmasın-

    YanıtlaSil
  3. yok yok bütün kitapları güzeldir eminim.
    9 kitabı varmış zaten topu topu, benim okuduğum "Her Ömür Kendi Gençliğinden Vurulur."
    araştırdım buldum. O.O
    çok severim.

    YanıtlaSil
  4. adı sağlammış haa. 0.0

    YanıtlaSil
  5. selam xD
    Ben sln(HeyuLa olan )
    Ya burayı yeni gördüm. THFANTR ye girmeseydim göremeyecektim de :S .
    Sevdim takipçinizim hanımefendi (:

    Bu arada şu söz harikaymış xD

    "Şemsiye girmez.
    Giren şemsiye açılmaz.
    Açılan şemsiye çıkmaz."

    YanıtlaSil
  6. ahahah xD
    Sağ ol canım hoş geldin bu arada. =)
    Evet o söz şahanedir. :D

    YanıtlaSil