19 Eylül 2009 Cumartesi

blogummalak

Kendi blogumu -VE DAHA BİR ÇOK BLOGU- göremiyorum ama kullanıcı panelimi açabiliyorum ne garip değil mi?
Alışveriş yaptım.Yığınla kıyafet aldım kendime.
Son olarak dün akşam abercrombie çanta aldım xD Süpper yahu.İlk defa bir çantayı beğendim. -.-'
Gelişme var bende.

Evet zeki insan.Yolculuk vakti geldi çattı.
Aslında çatmadı bilerek ve isteyerek gidiyorum.Mutluyum.
Biletimi bile aldım lağn.Şaka gibi miyim neyim?..
Herşeyim hazır lan.Bildiğin gidiyorum.
Yeter bu kadar bıdıbıdı.Oradan da yazacağım.İlk işim internet kafeleri aramak taramak olacak.
Senin için tabiki.Benden haber alabil diye.
Okuyan insan seviyorum seni.
Kendine dikkat et cici kal.
Haydi İzmir, baş baaş.



2 yorum:

  1. aaaa! gidiyorsun.. (anlayabilmişim dfghjkl.)
    hayırlı yolculuklaaar, kendine dikkat et anneeeğm.
    buraları da boş koma. okuyalım, haber alalım sendeeen.
    öptüm bebek. :*

    YanıtlaSil
  2. Yolcu Gülhan. Acayip geliyor, gidiyorsun. Ah. İyi bir kafe bulmanı diliyorum. İçine sinmeyen bir kafe olmazsa sakın gitme. Kendimi anne gibi hissettim asdfg.

    YanıtlaSil