5 Eylül 2009 Cumartesi

körümgaliba

Bir şeylerden durmadan şikayet ediyorum.
Huysuzum.
Sadece "ben" diyorum.
Herşeyin olmasını istediğim şekilde olması lazım sanki.
Bencilim ben bencil.
İki kelime konuşamaz olduk oturup da.
Milletin dertleri yüzünden hemde.
Sabır.
Hepsi geçicek.
Herkes benim abarttığımı söylerken acaba ben mi körüm de göremiyorum?Yoksa bazı şeyler eskisinden farklı mı? Yok yok abarttım değil mi?
Çünkü ben her gün yurda yerleşiyorum.Her gün Denizli'ye gidiyorum.Hergün evimden başka yerde kalıyorum.Her gün acaba oralarda tek başıma ne yapacağım diye düşünmek aklımdan bile geçmiyor.Her gün kafam rahat.Nasıl olsa evde kalmıyorum hiç.Sevdiklerimden her zaman uzağa gidiyorum ya ben her gün o yüzden tek kör benim.
Yeter artık az da olsa görün gidicem diye neler çektiğimi bilin tamam mı?
Sadece sizden ayrılıcam diye bunlar.
Ben her gece ağlıyorum belki.Evet keyiften.Tamamen zevk için.
Kimseyi tanımadığım yerlere gitmek adetim çünkü.
amk!
çok seviyorum.Gitmek zorunda olmam sadece beni ilgilendiriyo sanırım.Hiçbişey olmamış gibi davranmak ne kadar rahatlatıcakki senide?

2 yorum: