13 Eylül 2009 Pazar

güzel bir gün


Rapunzel olma isteğimin doruğa ulaştığı bir gün.
 Upuzun saçlarım olsun sevdası nedir anlayamadım daha ama olsun ya değişiklik iyidir. Kötü giden şeyler var ya aslında umurumda değiller. Canımı anlık yakıyor ama ardından koy götüne modunda buluyorum kendimi.Böyle böyle kaygısız olmaktan korkmuyor değilim.
Bazen umursamamak gerek evet ama fazla kaçırmayayım. 10 gün kaldı. Evet tamı tamına 10 gün sonra ensemden tutup fırlatacaklar işte :D
Şaka bir yana harbiden insanın kendi banyosu gibi yok lan.
Tek sorunum o olacak eminim.Her yerde yatabilitem olduğundan tek sorun bıcıda.
Uzun süredir müzik dinlemediğimin farkına vardım.Yaklaşık 2 gündür.
Evet yeterince uzun bir zaman.
mp3'ümün bozulduğunu göz önünde bulundurursak beni feci günler bekliyor.
Bu Inna denen ablanın sesi ne şirin ya. Böyle sesim olsun isterdim emin ol. Gerçi söylemekten çok dans etmeye meraklı olduğumdan pek şarkı söylerken görülemezdim.
Bakınız benim gibi bir insan yavrusu. Danss for layf!
*
Güne Gizmo'ya günaydın diyerek başladım demek ki bugün çok güzel bir gün.
Diraara ile buluşacak imiş. ohh:
Sevdiklerim varya hani ben hepsini seviyorum .
İnsan sevdiklerinden n'olursa olsun vazgeçmez.Vazgeçmemeli.
*
Dün gece bir sürü cici rüya görmek için yattım ancak bir sonuç alamadım. Bir yerlerim açıkta kalmamış olacak ki kabus bile göremedim. Pfff.
Ama gerçekten cici rüyalar görmek istiyorum.Özledim.
Aha fark ettim de uzun bir zamandır uyuzluk yapmamışım. E artık zamanı geldi.
Hazırlıklı olun.

hâlâ

uyuzum
 uyuzsun
 uyuz

4 yorum:

  1. O banyo sorunu çok feci, bende yaşıyorum aynı şeyi ve iğrenç =D Giremiyorum abi resmen yaa xD
    Aaa, beni sabah sabah görmek yüzünü güldürdü tabi ondan güzel bir gün geçirceksindiz ^^

    Seviyorum seni.

    Uyuzum, uyuzsun, uyuz.

    YanıtlaSil
  2. Ben de seniiğğ ii-llüüzz-yoonn. xD xD

    YanıtlaSil
  3. Inna'nın sesi cidden çok şirin lan. böyle.. tatlı ya. yiyesim geliyor. :p

    YanıtlaSil