8 Eylül 2009 Salı

damarımıdeştipishemşire


Yahu böyleleri de mezun olup hemşire diye artistlik yaparlar..
Alacaksın iğneyi saplayacaksın her bir yerine bak nasıl oluyormuş...
Kan sayımı ve hormon tahlili için kan verdim.Kolum mosmor oldu yine.Bağımlıymışım gibi bakıyorlar sokakta.Allahtan hava soğudu da uzun kolluyla takılıyoruz.
Ne acı.
*
Mutluyum.
Çünkü kafamda kesinleşmiş şeyler var.Gelecek planı değil, günü kurtarma da değil.Ama kendimi tamamen toparladım.Sıra eşyalarımda.
Denizli iyi gelecek bana.İyi gelecek iyi.
Kösteklerden nefret ediyorum.Artık umurumda da değil hani.Ben başladığım yolun sonuna geldiğimde neyin yanlış olduğunu göreceğiz.Kim yanılmış...
Dizi izliyorum bir kaç gündür.Yeni sezona dair bir şeyler izledim.Şaşırtıcı.Herşey nasıl olur da bu kadar kötü giderki tüm hayatlarda? Dizi ya da gerçek, her neyse.
*
Ben artık dublörüm."Kadavra dublörü".Ya da "dublör kadavra".Hangisini beğenirsen.
*
Özlediklerim var.Lise binamı bile özledim.Yağmur yağınca yarı olimpik yüzme havuzu gibi olan bahçesini de.

Yaşanmış her şey yaşanması gerektiği için mi?
Yoksa bu da bir "Bizans Entrikası" mı?

ENTRİKA OLDUĞU KESİN DE...


cankiyim
cankisin
canki
:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder