7 Eylül 2009 Pazartesi

vızvızvızvızz

Yine yine yineee :D
Açtım Arı Filmi'ni izledim.Arılardan nefret eden ben olarak bu filmi defalarca kez izlemem de enteresandır.
Seviyorum bu çucuuğu. (H) Arı Barry *.*
Ahh ah...
Hayatım hakkında çok fazla karar verdim be hepsini sildim saatler önce.Geldiği gibi yaşayacağım artık.Boşkoy.
Zaten benim için önemli olanlar belli, sevdiklerim ilgilendiklerim belli, o zaman boşkoy gerisini.
Yaşamayı seviyorum be.
Şu günlerde durmadan çevremdekilerin yaşadıklarının kötü olduğunu duysam da sevdiklerimin canı yanıyor, benim de yansa da, pes etmek yok valla.
Aç müziği ortamımız şenlensin. 
Cici kalın.
seviyorum sizleri.


uyuz.

3 yorum:

  1. Pes etmek yok!
    Canımız yansa bile, hedeflerimiz için çalışmaya devam, artık hedefimiz her ne ise =)
    Hayatta plan yaptıkça her şey daha çok b*ka sarıyor açıkçası... Özür dilerim ama öyle yani...
    İnsan bir süre sonra hayatı planlamanın ne kadar yanlış olduğunu görüyor çünkü ciddi anlamda hayat planladığın, hayalini kurduğun gibi gitmiyor ne yazık ki...

    Seviyorum seni...

    YanıtlaSil
  2. Ay evet,ben de vur patlasın çal oynasına sardım,dün mesela canım sıkıldı ve bayramdan sonrasına alanya'ya bilet aldım,sonra sınıfakileri ikna ettim ve tatile gidiciim,bakınız:Babandan izin aldın mı eşek sıpası?!

    YanıtlaSil
  3. ben de seni seviyorum illüzyon ablam. =D

    *

    Ölümsüz ablam git Alanya'ya da dönüşte Muğla yolundan gel Denizli'de bir mola ver :P

    YanıtlaSil