28 Ağustos 2009 Cuma

oldu o zaman öyle yapalım


sıkıldım.
abuk reklamlar,muhabbetler,laf sokmalar.
Umurumda mı?
Tabiki hayır! :D :D

Emiissınovvaytkuin ablamı özledim.
Gizem'i özledim.
Ayco'yu özledim.
Ya herkesi özledim be.
Ve hastayım.Sorma işte hastalığımın ne olduğunu.Ayıp.Söylenmez.
Yok o aklına gelen değil.Başka bu. Uff.
Haa bu arada takdir görülesi bir şey yaptım lan.İki harf yazdım graff harfleriylen.
Biliyosun işte hangileri olduğunu.
Tarzın adı HardCore'muş.Yazdıktan sonra öğrendim, geç olsun güç olmasın.Valla herkes beğendi.
Evet.
Ben de beğendim ayık ol kakalak.
Zaten Graffiti anılarım başlı başına facia.Bombing'e gittim dedim "o şişmansı böyle çok tatlı bi tarz varya ben onu çok seviyorum."
Mal.
Öğrendin mi neymiş adı?İşte başlarda sempatik şirin geliyosun da işi öğrenmeye başlayınca yersin dayağı.
Yedim mi?
Tabiki hayır. :D
Off pof affra tafra!

Avrupa Yakası'nı özledim.

Komedi Dükkanı'nı özledim.

Buhran Altıntop'u özledim.EVET BUHRAN!

Tolga Çevik'in "Müdür Ne'aptın,nası gitti?" demesini özledim.

Deli gibi gülmeyi özledim.

izleyemicem.
izleyemicen.
izleyemicek.

-Türkçe'nin annesine bir takım hareketlerde bulunduğum için herkesten özür dilerim.Mazur görün delirtmeyin beni.
Bak nası sinirlencem şimdi ya!-

seviyorum sizi.

5 yorum:

  1. Özlemiş ablasının gülü,beni..
    Ben de özledim.
    İçimde hiç bitmeyen acı gibi bir şey ya,görememek..

    Tolga'mızı özledik değil mi ablacığım :)

    YanıtlaSil
  2. Buhran'ı bende özledim.
    Komedi Dükkanı'nı izlemediğimi biliyorsun. Ama olsun. Neden dedim ki? Olsun.

    Yalnız tek bir şey 'olmasın'. Üf özledim.

    YanıtlaSil
  3. Aaaaaaağ!
    Graffiti. *.*
    Fotoğrafını felan çektiysen bana gösterir misieeğn?
    Ben de beğenmek istiyorum.
    O.O

    YanıtlaSil
  4. Özlediiiim!!!
    Teninin kokusunu özlediiim xD

    Seviyorum seni annem, bunu hiç aklından çıkarma! =)

    YanıtlaSil