12 Eylül 2009 Cumartesi

sononbir

geri sayım canımı mı yakıyor ne?
sen 17 yıl kapının önünden ayrılma, birden bire çık git başka bir şehre..
ee müstahak bana.
beni gidi beni.
çok yaramazsın ben ya.
--
cnbc-e dizilerinin hemen hepsini izler oldum.Ben dizi izlemezdim ki.Şimdi de sürekli izleyemeyeceğim için yapıyorum bunu biliyorum.Kesin olarak yapamayacağım bazı şeylere bilinçsizce kendimi alıştırıyorum.Sonradan onlar benim alışkanlıklarımdı gibi gelecek bana.Aslında öyle bir şey yok.
yoruldum biraz.Üzerimde manasız bir ağırlık var.Kurşun döktürmeli. .P


Yine bir cumartesi. Yine bir patlama noktası. Yine anlamsız iç çekmeler. Yine alıştırılmaya çalışmak. Yine üç günlük dünyada yaşamanın verdiği evham. Yine "bugün üçüncü gün mü?" sorusuna korkarak verilen "olmamalı" cevabı. Yine tekdüzelik. Ve yine bitmeyen baş ağrısı.
Evet.
Karamsar bir cumartesiye daha merhaba.
Pazartesi ağırdan alma n'olur. 
Pazartesileri seviyorum.
Çalışmayı çabalamayı seviyorum.
Ve bu kafa yapısındaki tek insan mıyım diye soruyorum.Cevap?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder