11 Ekim 2009 Pazar

"Truva"nın aslında "Troya" olduğu gerçeği



Arkeoloji zor zanaat. .P
Seviyorum gelecekteki mesleğimi.Bu yaz başlıyorum kazılara.Hocalarımla beraber.Çok etkileyici.
Bölümün yeni fırlaması olmaktan gurur duyuyorum.egç iftiharla sunar. :P
Ay PAÜ çok enteresan bir bünye. Ama Denizli'ye alışmam 2 gün sürdü.O 2 gün boyunca gidilebilecek her yere gittim ve gezilecek her yeri gezdim.Denizli'nin aslında bulunduğum ilçe kadar bir yer olduğu gerçeğiyle yüzleştim.Yine de güzel bir yer olduğu gerçeğiyle de.Hatta yıllardır Truva diye bildiğimiz şeyin Mitoloji'de Troya diye anıldığı gerçeğiyle de yüzleştim.İlyada'nın İlyada, Oddiseia'nın Oddiseus olduğunu falan öğrendim.Sadece bunları öğrenmedik herhalde.:D Diğerlerini de yazarım da "bak bak çöm daha ilk günden artistlik yapıyor" demeyin diye yazmadık olum. :D Zoru seviyorum.
Ve üniversite bana ilk günden şunu öğretti. Bir bölümün zor ya da kolay oluşunu ÖSS'den az bir miktar puanla yerleşmiş olmak belirlemiyor.Bir bölümün derslerini görmeden zor ya da kolay dememek lazım.Mitoloji herkese masal gelse de Bilâl hoca için hiç de masal değil.Dolayısıyla bizim için de.
Sağ elimi geliştirdim iyice, Bilâl hocanın anlatışına bile yetişiyorum artık düşün...
:D
Ahh ulan ah...
O kadar çabalıyoruz mezun olmaya yakın yusuf yusuf olacağız.
Hani iş , nerede?
Ama olsun ya.Herşeye rağmen çabalamak en güzel bir şey.
Kendimi sadece bu yüzden seviyorum.
N'olursa olsun çabalamaktan vazgeçmiyorum ve sabahın 5buçuğunda kalkıp araziye gitmek 50 derece sıcakta kazmak beni yıldırmayacak.Yapabilirim. Yıllardır yapabilenler gibi.
Sizi çok özledim.Bide çok seviyorum hepinizi.
Teeek tek mıncırdım yanaklarınızdan. Cici kalın haa.
Ha bide ben inek oldum yine.

yolcuyum
yolcusun
yolcuuu
=D

6 yorum:

  1. Ah. Sonunda senden bir iz yakaladım!

    YanıtlaSil
  2. Hmhm yaşadığına dair bir belirti var diyorum :E

    YanıtlaSil
  3. ahahaha yaşıyor ben xD
    daha yazacak çok şeyim var yahu. -.-

    YanıtlaSil
  4. Oh konuştuk, özlemişim ollum seni.
    Ben de mıncırdım anam.
    Yeni fırlamaaaa. xD

    YanıtlaSil
  5. Özledim ha. :D
    Aradım yokluğunda seni.
    Bloguna baç kere baktım bilmiyorum yazı yazdın mı diye.
    Neyse görüşürük EGÇ, öptüm


    sln-Heyulâ

    YanıtlaSil