24 Ağustos 2009 Pazartesi

şanslı olmak

Şanslı mıyım?
Sanırım.
Beni çok seven insanlar var.
Değer veren, bana bir şey olduğunda canı yanan insanlar.
Üzgün olduğumda tek kelime etmeme gerek kalmadan beni anlayan insanlar.Ve beni güldürenler. (:
Ufacık şeylerle mutlu olabilen ben mi şanslı olma sebebim?
Yoksa etrafımda gerçekten müthiş şeyler oluyor da ben mi azımsıyorum? 
Yok.
Sanırım bencilliğimi geride bıraktım.
Büyüdüm mü ne?
Taa yıllar önce hemde.Şımarmaya gerek duymadan.
Kalp kırmanın hala yanlış olduğunu düşünürüm.
Başkalarına acı çektirmek yanlıştır.

Ama öte yandan, kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi başkalarına yap süüpper oluyor!! :D :D :D
Zaaaa xD

Evet ben uyuzum.
Uyuzsun.
Uyuz.

5 yorum:

  1. Çok şanslısın. Çünkü yanında benim gibi şahaser niteliğinde, müthiş bir insan var.

    İmza: Uyuzun arkedaşı.
    böhöhöhöhö.

    YanıtlaSil
  2. ehuehuehu

    böyle gülmeyi bilem özlemişim.
    "."

    YanıtlaSil
  3. Evet ablacığım seni seviyoğuum :)) Seviyoğuzz xD

    YanıtlaSil
  4. ben de hepiizi seviyoğğ! <33..33 :D

    YanıtlaSil