24 Ağustos 2009 Pazartesi

rudbaakss!


Robbie Williams.
Yıl 2006.
O zamana dek sadece Feel'i dinlerdim.
Cumartesi Mtv'de çalmaya başladı.Kafamı çevirip baktığımda eğlenceli yanını özlediğim birini görmüş gibi oldum.
Şarkı gerçekten iyi.Klibindeki dansçıları hala kıskanıyorum.
Ama klibi gözümde mükemmel kılan tek şey hala değişmemiş benim için.
Tüm dansçıların önünde en az birer kez dans ettiği o RUDEBOX yazısı.
Graffiti.
Ölürüm.
Kim yapmış onu ya.Hm. Neyse.Öyle işte.
Ve bu sabahtan beri o şarkıyı dinliyorum.Sanırım günlerce dinleyebilirim.
Az önce derslerime baktım. İkinci yılımdan itibaren Grek Dili görecekmişim.
Heykel,seramik sanatı...
Üçüncü yılımda fotoğrafçılık dersi var.
Sandığımdan eğlenceli geçecek galiba.Gelecek hakkında hayal kurmaktan çok plan yapmayı seçiyorum.
Ve planlarım arasına koyamadım daha bölümümü. :D
Heyecandan hep.
Bütün yaz sonuç beklemekle geçti.Hala bir şeylerin sonucunu bekliyorum.


Ve Tanrı egç'yi Arkeolojiyle tanıştırdı.

3 yorum:

  1. Oha! Dersler muhteşem. Hele fotoğrafçılık. <3
    Ben de mi Arkeoloji okusam, napsam yea. -.-

    YanıtlaSil
  2. Şanslı ben :D
    Puanı çok düşük valla hemen girersiniz.. :D

    YanıtlaSil