22 Ağustos 2009 Cumartesi

25 Eylül mü?



     25 EYLÜL -  OOZE VENUE İZMİR

Bedük konser veriyor yine.Yine ben yokum o konserde.Yani olmayacağım.
Bedük? Konser? Ya bilet?..
Aynı günün gecesi konser sıralarında yurtta 2. gecem olacak tahminen.
Sanırım daha rahat oyalanacağım bu kez.
Kafayı daha çabuk dağıtır uyuz.
Eloğlu konserlerde sen uyumaya çalışmakta ama olsun be.
İlk değil ya bu.
Sanırım ölmeden önce bir gün konserine gideceğim.
Hissediyorum.
Ölürsek de öte dünyada görüşürüz artık.
Orada bile şansım yok sanırım.Çok kalabalık.

*.*

ama bu olmak zorunda değil, daha önemli şeyler var hayatta.
klişe ama öyle.

hayatımı seviyorum.


5 yorum:

  1. Bedük konserine gideceğine inanıyorum ki ben. Olmazsa bir gün seni kaçırırım. Gideriz xD

    YanıtlaSil
  2. Kızım sen yeter ki iste be.
    Canım feda senin için, Bedük konseri nedir?
    Götüreceğim seni konsere, sözüm olsun.

    YanıtlaSil
  3. Lekri hislerin güçlüdür senin.
    Gizmo beni konsere götür.

    YanıtlaSil