24 Ağustos 2009 Pazartesi

Ve Tanrı Tuonela'yı blog konusunda ikna etti :D

 http://tuonelaphelps.blogspot.com/


Hoşgeldin İğğpeekkkkk!! :D
Hep içimde bir yerde reklamcılık var.Niyeyse.
Reklama olan merakımı çevremdekileri meşhur (:P) ederek taze tutacağım.
Evet.
Yapabilirim.
İzle ve gör o zaman...
**
Öhöm.
Şu yukarda görmüş olduğunuz linke bir kez tıklamanızı rica ediyorum.
"Bir kereden bir şey olmaz" demeyin.Çünkü herşey "bir gün, bir yerde,bir kez, birdenbire" denemekle başlar.
Ve satırları okuyun yavaş yavaş.İşte, siz artık bir Snow White Queen bağımlısısınız.
Geçmiş olsun.
**
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Evet ben bir uyuzum.
Uyuzsun.
Uyuz.
0.0

5 yorum:

  1. Oiiy Mozilladanmış eheh :D
    Vay reklamımı da yaparmış ablasının kardeşi bee :D

    YanıtlaSil
  2. İpeeek. Ben senin blogunu da takip edeyeceğim xD

    YanıtlaSil
  3. Evet evet ben de seninkini :)))

    YanıtlaSil
  4. ben hepinizinkini :D
    çok sapıkça bi' laf ettim. :D :D

    YanıtlaSil