7 Nisan 2010 Çarşamba

yağmurdanakmışgoldenrosegözfarı

Paramore- That's what you get.
Evet.Kafayı yedim.Kısmen.
Daha çok yeni.Ama ben yapabileceğime inandım.
Sanırım yapabilirim.Çalabilirim.
İzleyip görücez artık.
Vizelerime ramak kaldı.10 gün yani.
Kasmaya başladım.Korkuyorum azıcık.
Diğ.Seni özledim, konuşsak çok iyi olacak.
Atak geldi yine geçen akşam.Bahçedeyken hemde.Sağlık problemleri insanı ne hale sokuyor görebiliyoruz.Daha hızlı daha da hızlı yaşamaya çalışıyorsun.Hızlı yaşa genç öl. Olay bu işte.
Sıkıldım.Eskiden neler yaptığımı düşündüm bir süre.Sonra zamanın nasıl da abuk şeylerle dolduğunu ve aslında hiçbir insanın zamanının kendine yetmediğini farkettim.Sadece bende böyle değil bu.Hayat gerçekten acımasız.
Bugün.Bugün mübarek olum.Burslar yatıyor ya ondan.
Kaçtım ben.
cut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder