14 Nisan 2010 Çarşamba

Kankam İçin ;D

Kaşarların başına bela olduğu çok sevgili kankam Aslı için yazıyorum bu yazıyı.Okuyan herkesin de içinden bile olsa değerlendirmesini istiyorum durumu.

Olay şöyle başlamakta.Aslı, KYK'ya yerleşti bok varmış gibi.Sevgilisi Murat, odanın gözde bekarı seçildi 2 kaşar tarafından.Ki bu kaşarların biri aşık oldu Murat'a.Aslı bir gün yine bok varmış gibi tamamen saflığından Murat'ın telefonundan Serda kaşarına mesaj attı.Kısa mesaj hakkım bitti ayağına.Bunu fırsat bilen iki insanımsı, numarayı kaydedip Murat'la mesajlaşma çabası içine girdiler.Öyle bir çabadırki bu Murat'a, Aslı'nın burda erkeklerle görüştüğünü filan dahi anlatıp, abuk subuk hikayeler uydurup Murat'a kısa mesaj olarak iletmişlerdir.Yetmezmiş gibi Eskişehir'e Murat'ı görmeye dahi gitmişlerdir.Murat Serda'ya çakmıştır bir rivayete göre.Neyse.Tüm bunları ve daha bir sürü yapılan götlüğü sineye çeken Aslı, huzura erdim derken tam, odada içilen iki sigara sonrası Serda salağının olay çıkartmasıyla patlayıverdi.Ve kendisini tebrik edmek istiyorum takdire şayan hareketinden ötürü, Serda buraları terketmeye karar verdi ve abisini aradı.Hahha ne güldüm moruk.

Neyse sevgili kankam Aslı, seni öyle çok seviyorumki şuan kendini lavaboya kapatan mal Serda zırıl zırıl ağlarken yaptıklarıyla yüzleşiyor.Pişmanlığıyla belki de.Umrumda mı çok?Hiç sanmıyorum.Canım kankam şu anda vize çalışmakta.Ben ise Güzide'nin bilgisayarından yurt bahçesi manzaralı odadan dışarıya bakıp temiz havayı içime çekip bunları döktüm html satırlarına.
Ve Ahmet'i düşünüyorum şuanda.Mesaj atmalı bana artııııkk.
Ha bu arada her ne kadar feysimden silinmişte olsa yeniden eklendim ve telefon numarası var bende.Bu da mutluluk. =)

öptüm seni moruk
Allah'a emanet hadi bakalım.

2 yorum:

  1. Böyle kızların nesli tükenmedi mi ya.?
    Gerçi eski kaşar olup daha da değerleniyorlar anam muhahaxDD

    YanıtlaSil
  2. Aynen.Mantık hatası seziyorum. :D

    YanıtlaSil