26 Nisan 2010 Pazartesi

bana biraz renk ver

Takıldım bu kelime bütününe.Zira hala siyahım.Simsiyah.En azından o böyle düşünmekte.Zeus'tan bahsediyorum.
Ha bu arada:
214'te katliam! Gürültü ve oda insanları arasındaki şiddetli geçimsizlikten dolayı cinnet geçiren EGÇ başta odanın evcil hayvanı Z. olmak üzere N.Y., D.K.,İ.B. ve 119 fertlerinden S.H.,F.G.'i ayrı bir cinnet girişiminde kafa kopararak efendim ne söylesem yastıkla boğarak filan öldürdü.
Ayrıntılar Sayfa 3'te... 
Zeus.Sana karşı hislerimi bilemiyorum tam olarak ama anlatmaya başlarsam eğer abukça şeylerden öteye gidemeyecekmişim gibi.Susmalıyım gibi geliyor.Ama nereye kadar?Bilemiyorum.Düşünemiyorum.Hayal kurmak fobim oldu sanki.Korkutucu ve iğrenç.Çünkü kırılacak kadar hassaslar.İnsanlarsa kırabilecek kadar sert.Can yakıcılar.Hayatımdaki "son üzücü" Zeus sanırım.Onunla kalsa bari.Neyse kopmalıyım.Astral bir yolculuğa çıkıyorum.Kerbelos'u kulübeye bağladım.Görüşmek üzre.Başbaş.

-yazıdaki kısaltmaları merak eden bana ulaşabilir.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder