10 Nisan 2010 Cumartesi

myLove ~ tek istediğim bu

Şarkının sözlerini çevirin.Ya da hazır çevrilmişini okuyun.Ya da hiçbirini yapmayın.Umrumda değil açıkçası. :)
Aklımdan bir sürü şey geçiyor.Burnumun akması dışında beni mutlu eden şeyler var.Mesela arkadaşlık isteğimin onaylanmış olması.Bu bir başlangıç sadece.Ama büyük bir olay benim için.Kutlanmalı yani.Saçmalama kapasitemi dolduramadığımı düşünüyorum şu günlerde.Kendimi tanımlayamadığımı söylemiştim.Birşeylerim eksik.Can yakabiliyorum.Vücudumun her yerinden özellikle de kalbimden dışarı kancaları çıkardığımı farkediyorum.Yaklaşanı kanatıyorlar.Birşeylerin üstüne gittiğimde daha da can yakıcı oluyorum.İyi ce kanatıyorum.İstemeden aslında.Zarar vermek istediğimden değil bazı şeyler.Bikaç şey var, ah evet onlar isteyerekti.Damara basma muhabbeti işte.Hava süper burda.Denizli'yi seviyorum.Konudan konuya atlamayı da.Kafada takip edilemez şeyler yapmayı da.Güldürmeyi de.Özlenmeyi, ve onunla göz göze gelmeyi de seviyorum.Her gözüe baktığımda ölecekmiş gibi olmak.Bunu gerçekten özlemiştim.Yeniden aynı şeyleri hissetmek.Evet.Onu da seviyorum.
Adı Ahmet.
Onu gerçekten seviyorum.
<3

2 yorum:

  1. İlerde olacakları da paylaş bak meraklandım .d Aşk güzel şey.(:

    YanıtlaSil
  2. Paylaşacağım meraklanma.:):)
    Kesinlikie, aşk çok güzel.

    YanıtlaSil