3 Haziran 2010 Perşembe

Topla eşyalarını moruk, tatile çıkıyoruz.

 
Acı çekebilmek enteresan bir durum.Zamanında öyle şeyler yaşadım, bendeki reaksiyonu nasıldı şimdi yaşadıklarıma bakıyorum da daha 3 gündür tanıdığım bir insan için üzülebiliyorum.Zamanım mı daralıyor yoksa ben mi sona doğru koşuyorum anlamıyorum.Evime gitmeye ihtiyacım var gibi geliyor.Sakinleşmeye, ortam değişikliğine.Başka şeylere kafa yormaya.Falan filan.Oyalanacak bir şeylere ihtiyacım var bunu hissedebiliyorum.Yeni bir aşk en son ihtiyacım olan şey bnu da hissedebiliyorum.Daha fazla canımın yanmaması gerektiğinin bilincindeyim.Bilinçli hareket etmek bana göre değil pek ama denemeye değer gibi.Hayat insana seçenek sunmadığında, insan da seçenek yaratamadığında sadece mezar kazmalı bence.Ben de bunu yapacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder