15 Haziran 2010 Salı

hikaye bu sıcakta ilerleyecek gibi değil.kısa bir mola.

Eve geldiğim andan beri ne yolunda gidiyor diye sorulsa cevabım yok.Ne yolunda gitmiyor sorusuna da cevabım yok aslında.Çok karmakarışık bazı şeyler.Dengesizlik var.Evin kapısından adım attığım andan itibaren boğulmaya başlıyorum.Tuhaf bir şeyler var rahatsız olduğum, hissedebiliyorum varlığını.
Ya ben anlamıyorum, insanlar ne istiyor? Ne için bu çırpınış?
Ya da kimisindeki bu rahatlık ne?Düşünüyorum, ama bir türlü toparlayamıyorum sözcükleri.Yan yana getiremiyorum.Cümlelerle buluşamıyor düşüncelerim.Sıkıntıyım.Yorgunum.
Bir de Ulrich muhabbeti var başımda.Bu çocuk kafamı iyice karıştırdı.En iyisi koyvermek yine.Kimseye karşı hiç birşey hissetmediğim için çok mutluyum.En azından hislerimin farkındalığı var mutluluk veren.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder