14 Haziran 2010 Pazartesi

lifeislife~


Odamdayım.Kafamı toparlamaya ihtiyacım var.Belki de bir sigara daha yakmalıyım. Huzursuzluğumun sebebini bir türlü bulamıyorum.Eski defterler mi, yaşanması güç hayaller mi?..
Kafamın içindekileri dökemiyorum bir türlü.Unutup atamıyorum.O insan.O insanın bana yaptıkları çıkmıyor aklımdan.Hakettiğimi düşünmeye başlamıştım ki olayı ortaya çıktı. Lyssa. Onun bana yaşattıkları, sanırım dünya üzerinde az insanın başına gelebilir. 
Sevgilisi tarafından ölüme itilen başka bir insan daha tanımıyorum ben.
Dersten çıktığımızda hala kafamda sorular vardı geçmişimle ilgili.Gözümü Lynn'den alamadım yine.Onu biraz daha görebilmek için okulun kapısında takıldım.Beni farketti mi bilmiyorum, böyle öküzcesine bakan birini farketmemesi tuhaf olur.Eve dönmeliyim.
Okulun sitesinde, eski mezunlar hakkında bilgiler var.Lyssa'ya ulaşmalı mıyım, bilmiyorum.Ulaşsam ne olacak? Ne değişecek hayatımda?Belki de sorularımın cevaplarını alıp huzur bulabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder