13 Kasım 2009 Cuma

Homo sapiens sapiens'lere merhaba!

Merhaba sevgili Cro-Magnon'lar öhöm yani Homo sapiens sapiens'ler ay yani modern insanlar.. :P
Size artistlik yapıyorum.Böhöhöhöhö :D
Evet merhaba tekrar.Ben iyi değilim.Gerçekten. -.-
Vizelerime daha var gerçi ama ders çalışmaktan pörtlek iki adet gözeş tutulan bir boyna ve inanılmaz şekilde ağrı yapmakta olan bir adet kabaya sahibim. =D
Doktora gittim uyuşan kolum için.Doktor ne dese beğenirsin?..Nörolog yani.
"Boyun fıtığı olmuşsunuz, geçmiş..."
İyileştikten sonra doktora gittim.Ama tam iyileşmemiş olmalıyım ki milyon adet ilaç verdi bana.
15 gün sonra kontrol falan filan...
Neyse.
5 Aralık'ta vizelerim başliy.Heyecanlıyım çok.
Sizleri özledim gene.
Msn'de rastlayamadığım ya da rastlayıp da konuşmadığım herkese saygılarımı iletiyorum.
Şu sıralar yaşadıklarımı düşünürsek çok bile iyi durumdayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder