28 Kasım 2009 Cumartesi

amna kodumunun kovboyları coşkuyu yakalayın! ;D

Hayki & Neşter - Wild wild rap ile yazımı yazmaya başlamış bulunuyorum.
Kendimi çok Artemis sandığım şu günlerde enteresan olaylara şahit olduğumu söylemeden geçemeyeceğim.
Misal bildiğiniz Mesut YAR, aslında sunucu değilmiş de ne imiş?Arkeolog.
Yeni yeni şeyler öğreniyoruz.Ha bide geçenlerde Beyaz'ın Canısı bizim bölümün oralarda idi.Ama yanına yanaşmaktan çekindim.Zira aracın içine baktığınızda yastık, battaniye ve benzeri bir kaç daha uyuma aparatı görebiliyordunuz.Bu Canısı'da bir işler var dedim ve kaçtım yanısından...
Sizi Arkeoloji ile fazla sıktığımın farkındayım.Üzgünüm.Bir süre daha yani ben buna alışana kadar bu böyle olacak.
Benim bir ikizim var.Apollon.Aslen Artemis'in ikizidir.Ama Artemis'in elinden ok ve yayın yanında gizli güzelliğini de ödünç almış bulunmaktayım.


Hani tanrı/tanrıçalar ölümsüzdü?
Amına koyim o zaman nerde Artemis, Apollon, bunların anası Leto hadi onu da geçtim baba tanrı Zeus nerde lan?
Bu Yunan Mitolojisi'ne de güven olmuyor yani...
Homeros, Hesiodos, Heredotos bir araya gelip uydurmuş biz çekiyoruz çilesini.. :p
Şaağğkaa.Bunları ciddiye alan arkeologlar ile karşılaşmak istemiyorum.Ha blogum çok göz önünde olan her gün zibilyon tane kişinin yorum bıraktığı bir blog olmaması bunu değiştirmez.. :P :P
Ya denk gelir de bir arkeolog bunları okur iseee?
Zıçarım.
Neyse canlar.Sıkıldım ben.
Haydi cici kalınız.Yeni yazılarımı da okuyor olmanız temennilerimlen.
Haydi başbaş tatlımm.

-ister elma yerim ister ayva kime ne? 
Ama kimseye gidip de meyve bıçağınızı alabilir miyim demem, diyemem...-

-tüm frekanslarda ama tüm frekanslarda bulduğum bulabileceğim en manyak programın en manyak dj'i
seviyorum seni Z.Kayahan COŞKUN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder