26 Kasım 2009 Perşembe


Evime geldim.Bayram bahane özlemişim herkesi...
Az hüzünlü gibiyim ama korkulacak birşey yok. =)
Yorgunum. -.-
Pamukkale Turizm'den soğudum.Önüme geleni azarlama kabiliyetine sahip olduğumu farkettim.
Sinirliyim.Agresifim.Kompleksiyim.Çünkü:
ilk VİZE'lerimi olacağım!
Korkuyorum bee.
Çok çalışıyorum kafamda milyon tane heykel adı, mitolojik terim, ilk alet adı var.
Sanırım korkum başıma bela olacak.
Hah bu arada dün doğum günümdü.Hadi gözümüz aydın reşit oldum artık.
Artık kendime +18 baskılı tişört alabilirim.
Ehliyetimi alabilirim.
Ve sanırım başka bir şey yapmam.17 iken PAÜ - Fen Edebiyat- Arkeoloji'ye geldim.
17 ya da 18 pek değişen bir şey yok.
Çöm diye ezmeye çalışan "tenekeci"lere sevgilerle. (!)
:D :D :D :D
Metalin a'sını b'sini c'sini öğrenin de aynı kültür seviyesine ulaşınca oturur iki kelam ederiz gençler.

Bir HipHop tutkunu olarak onlardan çok daha sağlam bilgilere sahip olduğumu bilmek beni mesut bahtiyar etti.

Lekri seni çok özledimTek seninle konuşamadım son zamanda.Ve emin ol konuşacağımız zibilyon adet şey var.
Gizmo,Ölümsüz ablam,Yeliz'İm,Jade'im,Eda'm
sizlere çok teşekkür ederim.Belki de son kontörünüzle doğum günümü kutladınız.
Kutlamayanlara lafım yok olum.Misal ben hanginizin doğum günüsünü tam gününde tutturdum ki? xD
Utandım
Utandın
Utandı

Ahh ah.Ben gerçekten büyüdüm.Cedric doğdum doğalı 8 yaşında.Ve 8 yaşındaysanız hayat gerçekten bazen çok garip.
Evet.Ve 18 yaşına geldiğinizde de hayat gerçekten çok garip.
bu aralarda görünen abi Troia'lı Hector.Troia prensi Hectorcuğuma yazımda bulunduğu katkılardan dolayı teşekkürlerimi borç bilirim. :p

Hepinizi seviyore.
Öptüm komacan.
başbaş
ve tabiki

İyi Bayramlar!

5 yorum:

  1. Egç'eem hoşgelmişsen :D
    ya benim blogum değişti yiurum ya
    welovemoss.blogspot.com olduk allah kahretmesin. hadi ordan takip edersin beni dfghjkl.
    öptüm çok çok.

    YanıtlaSil
  2. Takipliyorum seni bebem.
    Ama yorumlayamıyorum. Çoh acı. :P

    YanıtlaSil
  3. özel tema bokluğu işte nabalım xD
    sıkılırsam yorumlu morumlu bişeylere dönerim belki bebeeem :D

    YanıtlaSil
  4. Hayatından mı bezdin lan.
    Bu ne karamsarlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok karardım abla bea.

    YanıtlaSil