11 Ekim 2009 Pazar

ha-tır-laa



farkında olmadan insanları kırabilme yeteneğine sahibim ben.
evet.
çok iyi başarabildiğim bir şey bu.
bazı şeyleri unutunca da böyle oluyor işte.
ya ben aslında unutmak istemedim.
hatta kutladığımı bile hatırlıyorum.
yani posta gönderdiğimi.
Mail'imin mallığı söz konusu değilse eğer, Tuonela, ben senin doğum gününü kutladım.
Unuttuğumu düşündürdüğüm için kusura bakma. Aslında unutulan bir şey yok.
Sadece -herkesle olduğu gibi- iletişimde sorunlarım var biraz. Gönderdikleriniz gelmiyor, gönderdiklerim de gitmiyor.
ımm neyse.

 başka şeyler var aslında. 
üzülmek için bahane arıyorum.
O ZAMAN
-cry me a river-
J.T.
---
İpek, Gizem, Dirara, Yeşo, Tue ve daha nice kırdıklarım,
özür dilerim.


3 yorum:

  1. O dirara bensem, ben kırılmadım.

    YanıtlaSil
  2. Bana bak lan,hayırsızsın kabul et.insan 1 defada olsa mesaj yazar,arar sorar yada nebilim.buraya özledim demekle olmuyo gülo hanım.en kısa zamanda benimle iletisim kur.cunku sana baaaya anlatcaklarım oldu.
    BAYAAADAN BAYAAA.

    YanıtlaSil
  3. Benim de buraya yazmamamın sebebi kırılmış olmam değil lan.
    Tamamen görmemiş olmamdan kaynaklı.Ve-hayır.Kırılmadım yaa.Ben öyle şeylere pek kırılmam,valla bak.
    Zaten az önce Hakan paylaştığım bir videoyu beğenmiş ve yorumlamış.Çok mutluyum :P

    YanıtlaSil