4 Temmuz 2010 Pazar

karanlıktan korkan esc tuşu

Selamlar.
Şunu belirtmek istiyorumki bu yazı önceden düşünülmüş bir şey değildir.Planlanmadı yani.Arada ordan burdan saçma sapanlıklarla karşılaşırsanız tek açıklayıcısı budur.
Öhöm.Evet. "Eski ben"i özlediğinizi düşünüyorum şuanda.Bilmiyorum, belki de ben özledim eski halimi.Madde madde yazmak gerekse yapamam.Nasıldım eskiden.Sıralanabilir bir şeymiş gibi gelmiyor bana.Bir bütün olarak düşünüyorum sadece.Saçma sapan insanlarla tanıştım.Belki de o yüzden karalar bağladım.Ama atlattım hepsini.Yine aynı yapıda insanlarla tanışacağım, biliyorum.Yapılacak bir şey yok.Hatalarım çok.Evet çok.Ben sadece koşmak istiyorum.Olayım bu yani.Nefes alamamak neymiş, tanımadığın insanların içinde kendini kaybedip yardım istemeye çalışmak neymiş ben biliyorum bunu.Ataklarım çok şey kazandırdı.Krizsiz 33.günüm.Kendimi alkışlıyorum ulan. Herkes üzmeye çalıştı beni.Çok uğraştılar, kırdılar ettiler.Ama şimdi günün gerçeğini söylüyorum yardıra yardıra: KIRILMAZIM.

-fotoğraf düğün sonrası çekilmiştir.mantık aramayın zira sapıtık anlardı.-

4 yorum:

  1. Bir usta yanlış yapa yapa doğruyu bulur ve tecrübe kazanır. Biz o kıvamdayız kanks. Seni üzeni üzerim. Nokta.

    (kıroyum, biliyorum)

    YanıtlaSil
  2. Beni seviyorsun, biliyorum. <3
    Kralsın kanks.

    YanıtlaSil
  3. Gözlerine ölürüm lan Güloooo!
    Ve hayatı siye et guzum :D

    YanıtlaSil