3 Temmuz 2010 Cumartesi

ayıkolegcs'ker



Roamer, wanderer

Nomad, vagabond

Call me what you will


Evet.Olay budur.Kısmen.Kim ne demek istiyorsa nasıl adlandırmak istiyorsa hangi kalıpta görmek istiyorsa öyle düşünsün.Çünkü olduğum gibi görebilecek insan sayısı az.Hayal gücü yetmez herkesin.Kafa kaldıramaz.Düşündüremez.Yorar.EGÇ böyle.Durduğum yerde deli gibi kuruyorum şu sıralar.İnsanların derdini çözebilmiş değilim hala.HAARP ise beni sorulara boğmakta.Onu geçtim, günü kurtarmaya devam mı etmeli?En faydalısı şu dk için o görünüyor.Neyse devam o zaman.
Bu arada kendini zeki sanan eski sevgilim orçun salağına burdan hakaretlerimi sunuyorum.Zira benim profilime bakıp bakıp hasret gidermesi için yanlış zaman.Tren kaçtı.Ve sen o hızlı giden trene atlıyayım derken altına girdin.Öldün.Tüh görüyor musun bak.MAL.
Bu kadar bu akşamlık.Her zaman yazamıyorum artık.Ve bana çok benzeyen bir insan tanıyorum şu sıralar.Yakında bilgilendireceğim onun hakkında da.
CUT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder