9 Eylül 2010 Perşembe

BBHŞKT

Başlık mantıklıdır. Kötü karşılamayınız. Yazının sonlarına doğru açılımını girerim, mesut oluruz. Öncelikle DepresifList'imi açıklamak istedim şu anda.

1. Lost Prophets - Cry me a river
2. Metallica - St Anger
3. Anemi - Merhamet
4. Piiz - Vazgeç Gönül
5. Kaçak - Ölünür de
6. 30 STM - The Kill
7. Serhat - Son sigaram
8. Metallica - Enter Sandman
9. Arap Şükrü - Beni bu şehir boğuyor
10. 30 STM - Attack

Liste bu şekildeydi. Evet karışık farkındayım. Ama ben bunların hepsini dinleyebiliyorum. Günlerce art arda dinlediğim şarkılar böyleydi. Gelelim bayram kavramına. Bunu konuşması bana mı kaldı bilmiyorum ama ben şu bayram muhabbetlerindeki akraba ziyaretini çok saçma buluyorum. Hemen her gün gördüğün insanlarla tekrar görüşmek, onların evinde yabancılık hissiyatı ile diken üstünde tatlı yemeye çalışmak bayramın verdiği kasıntılıktan başka şey değildir.Skandal. Bir başka husus da aylarca görüşmediğin insanlarla bir araya gelip konuşacak konu bulamamak. Yahu hiç mi hayatınızda değişen şey yok? Ne kadar sıkıcısınız be! Neyse, yıllardır olan şeyler bunlar aslında. Sadece bu bayram dile getiresim geldi. Yazasım vardı yazdım diyim ben, sen anla.
Komedi Dükkanı ‎15 Eylül Çarşamba Günü Saat 20.00'da STAR TV'de" son dakika diyorum bunun için de.İlk bölümü izleyip gideceğim yurduma. Hadi bakalım.
Bir de şey, twitter olgusu hayatıma geldiğinden beri kendimi daha iyi hissediyorum. İyi ki var, iyi ki onlar orada.
Çok konuştum, hadi şimdi bu şarkıyı dinle ardından da kafa dinle moruk.


BAYRAM, BAYRAMLIK, HARÇLIK, ŞEKER, KOLONYA, TATLI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder